long island

4 juli 2015 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Woensdag aan het vliegveld opgehaald door Remko. Het is druk op weg Wij rijden in drie en een half uur naar  de uiterste punt van Long Island. Hier worden wij door BoBi en Bijou verwelkomd.  Lekker bijpraten. Hier hebben alle huizen een knots van een tuin. Dit huis dus ook. Donderdag wij rijden door het parkachtige dorp Easthampton. Lekker luieren aan het strand.  Weekend, het huis zit vol vrienden. Iedereen doet zijn eigen ding. Dat is voor ons altijd wennen. Maar ook wel weer heel ontspannen. Remko en BoBi maken een heerlijke bbq. Bijou oefent Romeo en Julia met een vriendinnetje. Komende week gaat zij naar een Shakespeare kamp. Wij genieten van haar. Jammer dat het altijd maar zo kort is. Dat bedenk ik allemaal als ik hier aan de Atlantische oceaan sta. Eigenlijk zit er tussen ons alleen maar een plas water. Aan de andere kant wonen Owen, Mathilde en Annabel. Wij zien hun volgende week weer.  tot dan. Het was leuk dat een aantal mensen mijn blog volgde. De rest vertel ik thuis.  Veel liefs van Henk en mij.!!!

Lieve groeten aan allen en toe gauw.

1. Hanneke van der Vaart:
    5 juli 2015
    jammer dat hiermee een einde komt aan je reisverhalen. Ik heb ervan genoten.
    Goede thuisreis.
  2. Eelko:
    6 juli 2015
    Leuke foto van jullie, aan die toch wel grote plas. Gelukkig hoef je tegenwoordig geen vier, vijf weken meer te wachten tot je brief bij je geliefden is :-)
    Groeten en een goede reis
  3. Remerie:
    7 juli 2015
    Dank voor je prachtige reisverhalen waar ik van genoten heb.
    Een voorspoedige reis en behouden thuiskomst en tot gauw,
    Caroline
  4. Ineke:
    10 juli 2015
    Lieve Willy, bedankt voor je goedgeschreven verhalen. Kun je niet gewoon doorgaan met schrijven. Ook als je thuis bent beleef je veel dat erg de moeite waard is om te lezen!!
    Ja een plas water betekent soms een zee van verschil... Jammer voor jullie.

Tot vlug, het was echt gedeeld reisplezier

liefs Ineke