Colorado Springs 4

7 juni 2015 - Colorado Springs, Colorado, Verenigde Staten

Vannacht stonden wij in het bos van Idlewood een skigebied aan de wild stromende Fraser River. Overal komt water vandaan. Om de benen te strekken lopen wij een stukje langs de rivier. In een afgedamd gebied zien wij na enig geduld de bever zwemmen. Vannacht werd ik wakker van het signaal van de trein. Minuten lang ratelde de trein voorbij. Minuten lang. Ik had het mij niet verbeeld. Emile begon er ook over bij de koffie. Daarna op weg naar Colorado Springs. Als wij onderweg even van de doorgaande weg afgaan om te overleggen worden wij getrakteerd op twee jonge spelende vossen. En even later wagen drie reeen het toch naar niet om de weg over te steken.  Wat is dit land groen. Als wij Colorado Springs naderen dan is de stilte voorbij. Wij belanden op een stadscamping vlakbij het historische centrum. Het rommelt en onweert.

Hierbij de foto's van de voorgaande dagen.

1. Eelko:
    7 juni 2015
    Ik begin jaloers te worden sochtends the elgs naast je camper, geweldig! Dat kan ik me van Jasper ook herinneren
    Heel veel plezier
  2. Ien en Emile Rutten:
    7 juni 2015
    Het is zo leuk die verschillende ervaringen te lezen, terwijl ze helemaal niet verschillend zijn. Erg leuk en wat n vakantie met jullie!
  3. Rini Delcour:
    7 juni 2015
    We lezen je verhaal in Lyon, terwijl we zittend op bed naar de te nisfinale kijken!
    Fijn dat jullie het met z'n vieren zo naar jullie zin hebben.
    Zou iets voor Kees geweest zijn die trein. Nu gilt hij af en toe....daar gaatie de TGV!
    Morgen naar ons treintje in Digne!
    Goeie reis verder!
  4. Dymph:
    8 juni 2015
    Ik geniet mee!!!
    Flashbacks!! Leuk!
  5. Rini Delcour:
    8 juni 2015
    We kregen jullie persoonlijk mailtje. Dank je wel. We kunnen helaas geen email verzenden in het buitenland met de iPad. Dus gaat het via deze reactiemogelijkheid.
    Al een enorm onweer meegemaakt? Wij wel, nu in Digne les Bains.